středa 30. listopadu 2011

Tipovací soutěž

V pátek 2. prosince jdeme na zápas NHL Anaheim Ducks vs. Philadelphia Flyers. V této souvislosti jsme si pro vás připravili jednoduchou soutěž. Odpovězte na dvě níže uvedené otázky a ten, kdo se nejvíce přiblíží pravdě, dostane originální kresbu tužkou od umělecké dvojice M & J (a možná ještě překvapení navíc). Kromě toho si samozřejmě vyslouží náš hluboký respekt.

1) Nastoupí do pátečního utkání Jaromír Jágr? (Poslední informace o jeho zdravotním stavu si můžete přečíst například zde.)

2) Jakým výsledkem utkání mezi Anaheim Ducks a Philadelphia Flyers skončí? 

Odpovědi pište buď do komentářů pod příspěvek, nebo na email Milan.Hain@seznam.cz

Uzávěrka: pátek 2. prosince 2011, 19:05 kalifornského času

Těšíme se na vaši účast.

9 komentářů:

  1. Heršvec, konečně trochu teho prolinkování ať to trochu žije. Toš já dúfám, že Jarda nastúpí, už enem proto, že sa ráno dycky dívu na každý hajlajt Filadelfie a hledám tam tu 68. Takže za prvé jakože jo.

    Toš a za druhé, tak dvá ku třem po těch nájezdoch pro letce.

    A co je jako na tom nejtotok, je ten souboj Jarda proti Selene, že?

    Mějte se, užijte si to.
    CHAO

    OdpovědětVymazat
  2. bit.ly/w3JrOd ... noo ja myslim, ze ho uvidite na zivo :) a snad tedka vydrzi dyl nez jednu tretinu. Jinak Philly samozrejme vyhraje 4-1 ;)

    Majte se tam pekne a dekuju za pohled :D

    David

    OdpovědětVymazat
  3. Nastoupí, když už se tam vypravíte, ne?

    No a tipuju 2:0 pro Letce. Kačeři ať jdou do Kačerova... (M.)

    OdpovědětVymazat
  4. Hoja,
    doufám a předpokládám, že Jaroslava spatříte. No, každopádně už Kačery nekrmí strýček Disney a navíc jim to teď moc neklape, tak přesto je moje předpověď 6:2 pro domácí, a Teemovi nahážou na led kšiltovky :-)
    Užíte si to.
    Vrtilák

    OdpovědětVymazat
  5. Jágr v pátek nastoupí, přece ho chcete vidět, ne?
    Můj typ 4:3 pro Philadelphii Flyers.

    OdpovědětVymazat
  6. Já si netroufám tipovat, ale doma mám knihu o Jágrovi. Hádejte, kdo jsem!

    OdpovědětVymazat
  7. a nějaká nápověda by nebyla? knížku o Jardovi měl (a četl) každý - např. my dva :-P

    OdpovědětVymazat
  8. Máme stejnou? Já mám: Jaromír Jágr - Z Kladna do Ameriky. Jinou ne. Stačí? :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Musel to byt krásnej zápas, snad ste ty Jardovi momenty obratu nepropásli někde na klobáse... Očekávám detailní rozbor a možná i tužku :-)
    Vrt

    OdpovědětVymazat